top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraElessar

Ticho...

Priatelia z ďalekých zemí, áno opäť sa vám hlásim že žijem. A čo takto zrazu? Úprimne? Netuším čo ďalej. Škola fičí a ja som v jednom kole. Uvažujem aj o budúcnosti nášho webu, je to v skutku demotivačná záležitosť, stránky spustnuté, administrátor je mimo, keby aspoň videl odozvu, ale kde nič tu nič. Tak trochu viacej života do toho umierania. Nech sa to tu začne konečne hýbať po tých sto rokoch. A je mi to úprimne ľúto, nad webom som strávila xypsilon hodín času a je mi smutno keď sa na tú spúšť pozerám. Tíšina sadla... Mám chuť ísť do hostinca v tej tme, čo je vôkol nás...

-Elessar


14 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Dneska zmeny, zajtra zmeny a pozajtra nebodaj další zmeny...

Prichádza inovatívny, revolučný systém... Ako všetci dobre vieme, každé ráno deň čo deň chodíme do Mordoru a nazad a niektorý precestujú ozaj mnohé kilometre kým ta dojdu. Niektorí z nás sme odkázaní

Mordor volá

Drahý spolubojovníci, doniesli sa nám nepekné zvesti. Mordor oblieha naše rady a niet času nazvyš. Okey trochu prehnané. Ale originalita sa cení nie? A čo týmto tu myslím? Nie nebojte, nejdem vám príl

1. Rok Strideru

Pred rokom 2.9.2017, bola vytvorená táto RPG. Za tú dobu sme mali jedno herné obdobie,jedno sťahovanie... Je toho veľa. Ale o to nejde, ide o jedno.

bottom of page